Известие

Collapse
No announcement yet.

мистериозна загуба на антифриз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Възможно е, но такова количество по-скоро говори за теч.
    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

    Comment


    • #17
      не слагай добавка. първо отвий свещите и виж има ли някоя със странно изглеждащи електроди.
      както те посъветваха
      -виж за мокро при краката ти, да не е от радиатора на парното. образува ли ти се и мазен конденз по вътрешната страна на стъклото.
      -виж капачката на казанчето и гумичката и
      -виж около водната помпа
      -на студена кола надуй с нещо системата и гледай от къде ще текне. не прекалявай - максимум до 1бар!!! гледай и дали държи налягане.
      точка

      Comment


      • #18
        Аз вече проверявах свещите(ама не всички а само 2).първо ще ги проверя всички.а когато пусна парното няма никаква пара или миризма.Интересното,е че като налея сутрин,защото в казанчето няма,карам и на другата сутрин пак няма.А докато карам с включено парно духа топло,т.е. има вода в радиаторчето,а то е на нивото на казанчето.Ще проверя всички свещи и ще се разбере дали е от гарнитурата ,пък след това ще видим.
        alfa 33 1.5 boxer-85

        Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

        Comment


        • #19
          след това ти казвам - надувай. те и в ръководството дават така да се проверява. трябва ти помпа за гуми с манометър,вентил и стара капачка за казанчето. сглабяш, надуваш до 1 бар и теча ще се покаже, ако има такъв.
          точка

          Comment


          • #20
            все пак хубаво си провери маркучите имат мистериозен нрав особено този,който излиза там откъм цилиндрите пред шофЕра и отива кум термостата мисля един около 50-60 мм диаметър.На предишната ми алфа ми правеше тия номера и на сегашната пак сълзи и си пускаше доста течност ама без да я видиш щото тя капе вурху блока и се изпарява .с "Две" думи и в двата случая спукани ,но не се вижда.
            А на сегашната още не съм го сменил ,защото някак си натегнах скобата и засега поспря.Тия течове обикновено се появяват при студа защото гумата се свива и респективно цепките се разширяват.+++ това кадето има алуминии вуздух и антифриз и хлабава скоба има едно гнусно зелено отлагане между маркуча и алуминиевата тЪрбЪ и от там може да пуска .
            Написах може би простотий ама такива наблюдения и случки и проблеми съм имал и съм отстранявал просто.
            Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
            Звукът може да бъде
            описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

            Comment


            • #21
              Благодарности за всички отговори!
              Ето каква е ситуацията в момента:
              1 Проверих всички свещи-никакъв проблем;
              2 Надух системата до 1 атмосфера,след което се появи сълзене по ръба на водния радиатор(доста слабо сълзене).Все пак взех добавка за запушване на течове.След като я сипах радиатора вече на сълзи.
              При надуването не се чу никакво изпускане на въздух от системата.
              3 Проблема с харченето на вода продължава?!?Къде отива не знам.Дали да не я покарам на отворена капачка,прави ми впечатление че вдига доста високо налягане в разширителния съд.Не знам какво да правя.
              alfa 33 1.5 boxer-85

              Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

              Comment


              • #22
                Този разширителен съд трябва да има някакъв отдушник ако е запушен не е добре.(маи на е самата капачка не съм сигурен)
                Преди време на фиестата на баща ми отдушничето на разширителния съд беше запушено и почваше да избива водата от капачката като го отпушихме се нормализира всичко ,иначе и той се чудеше откаде му изчезва течноста по време на движение.
                При тебе може да е нещо подобно ,но някаде другаде по системата на място като е колата може да не се прояви защото не я зориш ,както при движение тогава може да си се надуе повече от 1 атм. и няма да те пита .възможно е от това незнайно налягане да ти е протекал радятора (даже е почти сигурно )
                Last edited by staiger; d.m.y г., 10:47.
                Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                Звукът може да бъде
                описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                Comment


                • #23
                  отдушника е един клапан който седи в средата на капачката на разширителния съд. на нея има щампа с цифри. примерно 0,5 - това означава че клапана отваря на 0,5 бара и налягането в системата при загрял двигател е точно толкова.

                  покарай я още, да се разнесе добавката.
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    Както казва Колев, покарай я още малко, но ако не се оправи, май ще сменяваш гарнитурите на главите.
                    Все пак загрей я и пак я огледай хубаво. Огледай я и отдолу. На главите има тапи, както и по една пробка.
                    провери и водната помпа.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      да и помпата я казахме, ама пак да ти напомним за нея. лошото е че за да я огледаш, трябва да свалиш капака на ангренажа.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        бате Иво като каза тапа и се сетих за болта на блока ако не се лъжа беше!!! Като слезеш в канала и погледнеш на горе трябва да има един тампон за купето за тампона една пръчка която е фаната за една шина на шината има 3 болта средния които е е на водна магистрала даже болта е хванат направо за блока а не за шината (по средата на шината има дупка там е средния болт) виж там да не тече или сълзи въпреки че трудно от там ще избие но все пак!!!
                        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                        Comment


                        • #27
                          Ама вие какво още гадаете ??? Човека каза че сълзи от края на радиатора . Когато системата е загряла сълзящата охладителна течност се изпарява . Трябва да се види от де точно сълзи радиатора дали е от пласмасата . По разбиращите казват ,че радиатор не се прави сменя се с нов , а тези добавки не са вариант най-малкото което временни са ако изобщо задържи .
                          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                          Comment


                          • #28
                            е времени времени колко да са времени аз от 3 години ушким за времено и още си карам така
                            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                              Ама вие какво още гадаете ??? Човека каза че сълзи от края на радиатора . Когато системата е загряла сълзящата охладителна течност се изпарява . Трябва да се види от де точно сълзи радиатора дали е от пласмасата . По разбиращите казват ,че радиатор не се прави сменя се с нов , а тези добавки не са вариант най-малкото което временни са ако изобщо задържи .
                              Почти няма 33-ка, която да не сълзи там. И все пак тук става въпрос за 1л на 100 км, колкото и да се изпарява ако не тече като фонтан не е от там,отделно на това сълзи при надуване на системата с 1 бар, а колев каза,че тя работи на 0,5. Проблема е другаде,но къде точно ще стане ясно по-нататък.
                              Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                              Comment


                              • #30
                                Той човекът си каза, че "прави много налягане". Колега, запали я с отворена капачка, ако след 2-3-4-5 сек започне да изхвърля водата, сваляй главите
                                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                                Comment

                                Working...
                                X